Reklamace / vrácení zboží

 
 
 
 
 
 

Reklamace / vrácení zboží

Reklamace zakoupeného zboží

Reklamační formulář

Na zboží zakoupené na genevahodinky.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přiložena faktura, která slouží jako záruční doklad.

Pokud si přejete u nás zakoupené zboží reklamovat, v prvním kroku nás informujte o reklamaci emailem na info@genevahodinky.cz. V některých případech totiž není nutné zboží zasílat poštou. Ohlášení reklamace emailem je povinné.

Pokud se tak po předešlé emailové komunikaci rozhodne, zboží, které si přejete reklamovat nám pošlete spolu s daňovým dokladem (fakturou) a vyplněným reklamačním formulářem, přičemž máte na výběr následující možnosti:

1 - Odeslání poštou na adresu:: Svetlana Batyunina, Na Harfě 935/5d,190 00, Praha 9, Česká republika.

POZOR: V případě odeslání prostřednictvím České pošty nám obratem na email zašlete trasovací číslo balíčku. Česká pošta je bohužel mimořádně nespolehlivá a často se nám stává, že nám nedoručí ani balíček ani informaci o tom, že nedoručený balíček čeká na Pošte.V takovém případě se bez předešlého ohlášení reklamace emailem a zaslání trasovacího čísla bohužel o Vašem balíčku nemusíme dovědet. 

2 - Odeslání na některé z následujících výdejních míst Zásilkovny (DOPORUČUJEME):

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-9-oc-harfa-lagoon-foto-1-patro

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-9-oc-harfa-moskito-prizemi

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-9-liben-ceskomoravska-trafika

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-8-karlinske-nam-super-safe

Jako emailový kontakt pro Zásilkovnu uveďte email: info@genevahodinky.cz

 

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat mailem nebo telefonicky.

 

Vrácení zakoupeného zboží

Formulář pro vrácení zboží

Pokud si přejete u nás zakoupené zboží vrátit, v prvním kroku nás informujte o vrácení emailem na info@genevahodinky.cz. Ohlášení vrácení emailem je povinné.

Nepoškozené a nepoužívané zboží nám můžete vrátit v originálním a nepoškozeném obalu až do 14 dnů od doručení.
Zboží, které si přejete vrátit, nám zašlete spolu s originálním daňovým dokladem (fakturou) a vyplněným formulářem o vrácení zboží, přičemž máte na výběr následující možnosti:

1 - Odeslání poštou na adresu:: Svetlana Batyunina, Na Harfě 935/5d,190 00, Praha 9, Česká republika.

POZOR: V případě odeslání prostřednictvím České pošty nám obratem na email zašlete trasovací číslo balíčku. Česká pošta je bohužel mimořádně nespolehlivá a často se nám stává, že nám nedoručí ani balíček ani informaci o tom, že nedoručený balíček čeká na Pošte.V takovém případě se bez předešlého ohlášení vratky emailem a zaslání trasovacího čísla bohužel o Vašem balíčku nemusíme dovědet. 

2 - Odeslání na některé z následujících výdejních míst Zásilkovny (DOPORUČUJEME):

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-9-oc-harfa-lagoon-foto-1-patro

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-9-oc-harfa-moskito-prizemi

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-9-liben-ceskomoravska-trafika

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-8-karlinske-nam-super-safe

Jako emailový kontakt pro Zásilkovnu uveďte email: info@genevahodinky.cz

 

Peněžní prostředky Vám zašleme do 14 dnů od obdržení zásilky u nás.